22 Mayıs 2010 Cumartesi

Bir Dalda İki Kiraz Biri Al Biri Beyaz...

Normalde yarın gidecektik arılığa ama Hüseyin abi aradı "hadi bugün bir saatlik boşluk açabilirim kendime gelde arılara gidelim diye. İşleri çok yoğun hummalı bir üretim içindeler ve çalışıyorlar.


Normalde başlarını kaşıyacak zamanları yok ama oda duramıyor merak ediyor arıları :)

Bende bozulan fırını almaları için servisi bekliyorum. Öğleden sonra 1-2 gibi geliriz demişlerdi. Saat 3 oldu hala gelen giden yok. Dayanamadım aradım servisi. Servis görevlisi daha yeni bizim bölgeye geçtiklerini söyledi. Aman Allahım daha yenimi dedim. Bari biraz hızlandıralım ilk bizim fırınla ilgilensinler dedim. Görevli telefonda not aldı ve servise çıkanlara haber vereceğini söyledi fakat servisin geldiğinde saat 16yı geçiyordu.

Saat önemli değil 19.30 gibi hava ancak kararıyor ama bulutlarda boş durmuyor geliyoruz haa diyorlar. O sebepten acele ediyorum. Herneyse servis bakımını yaptı. Birlikte çıktık. Hüseyin abinin yanına gittim. Birazda dükkanda oyalandıktan sonra çıktık. Arılığa vardığımızda saat 17.30 civarındaydı.

Açtık sıradan kontrolleri yapıyorduk sıra 7 taban numaralı kovana geldi ki arısı azalmış. Tühh dedik oğul vermiş onuda tutamadık ve kaçmış.

Tam üzülüyorduk ki Hüseyin abi bak bak, ağaca bak "armutun iyisini arılar yer" dercesine oğulu gösterdi. Armut ağacında sallanıyor yavrum. :D


Hemde bir tane değil yanında bir tane daha var. İki ayrı kovandan çıkan iki ayrı oğul. Tam bir dalda iki kiraz. :D Allaha şükür ki ikisini de kaçırmadan yakaladık.


Hep diyorum şu Hüseyin abi çok kısmetli adam. Yanılmıyorum işte herşey ortada. Allah kısmetini dahada arttırsın... ;)



Devamı Videolarda


İki Oğul Yanyana


Part1




Part 2




Part 3




Buda Bir Dalda İki Kiraz'ın şarkısı. İki oğul kaçırılmadan yakalanır da keyif şarkısı söylenmezmi :D

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder